Dag 6 - Typ av killar jag faller (tidsinställt)

Asså jag gillar dom med fina ögon, såklart ! Sånna med fin personlighet, snälla killar (såklart) ! :P Och dom med rolig humor :D Sen så typ dör jag när vissa killar skrattar... SÅ GULLIGT :') ♥ - bildbomd på kill-ögon....- Och snygga killar 8D


Justin Bieber har världens finaste ögon! <33333


Alex Pettyfer, är galet snygg!


Ian Somerhalder, han i The Vampire Diaries, sjukt fina ögon!


Jake Abel, oxå snyyygg :D


Sen Jude Law, har fiiina ögon!


Zac Efron.. Hahahaha jag tycker fortfarande han är snygg! ;O


Ulrik Munther 8DDDDD Så jäääääääävla snygg o bäst, hans ögon är oxå finaaaa


Och tillsist Sterling Knight.. Han är snyggare rakad och med längre hår... ;) Men han ögon är ljusa och fina







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0