HATAR LÄXOR! D:<

Det är en sak som jag inte riktigt har fattat.. vrf ska man igentligen ha läxor?! man lär sig typ ingee. det tar bara massa onödig tid.. jag har suttit i kanske två timmar och skrivit klart kapitel 1 i vår lilla fantasy berättelse som vi ska skriva.. det skulle vaara inlämmnat i fredag... hehe.. typiskt mej att strunta i svenska läxorna.. så nu har jag bara ett litet problem.. jag måste skriva klart kapitel 2 oxå x_x döda mej.. -.-' Men iaf.. idag så har jag typ nt jort så mycke.. bara varit i skolan, fotboll och bakat en 7kt muppad kladdkaka elr ska man säga "chokladsås med klumpar" den var helt fettig. Jag lägger upp bilder imorgon ( om jag pallar). det var typ min dag.. :) just nu så lyssnar jag på lite musik.. just nu spelas "ass back home" den låten e fan en av de bästa ;D nu så borede jag nog avsluta för att orka gå upp imorrn :( jag sk försöka hitta lite fler bilder som jag kan lägga upp på bloggen.. gör det nog imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0