Lite fakta ♥

Hejhej, nu tänkte vi börja blogga här, så vi kan ju börja med lite fakta om oss 

Emma ;
Häääääääääj allihopa ! Jag heter Emma, är 12 år och älskar Justin Bieber. Mina intressen är att bada, fota, hänga med kååmpisar och lyssna på musik :) Jag har en annan blogg också som heter emmakselberg.blogg.se så gå in på den 
-
Josefin ;
Tjoo ! Josefin heter jag, och jag älskar hästar! Jag rider och spelar fotboll flera dagar i veckan.. Det är typ mina intressen också.. Och att vara med kompisar, såklaart :D
-
Vi tänkte blogga här lite då och då, och aa... Checka in lite då och då, så blir vi glaaada 
Det var lite om oss... Ni får veta massor lite senare, då vi tänkte börja med  typ 25 dagar, grejen.. :) Aja... HEJ DÅ









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0